Zdravím vás

Vitaj na tomto blogu

12. 11. 2008

Svoje starosti zver Bohu







Syn môj, nechaj ma robiť s tebou,
čo chcem; ja viem, čo ti je na osoh.



Ty zmýšľaš ako človek; o mnohých
veciach súdiš, ako ti radí tvoja ľudská náklonnosť.



Pane, čo hovoríš, je pravda. Tvoja
starostlivosť o mňa je väčšia, než všetka starostlivosť, ktorú ma môžem
mať o seba.



Lebo na veľmi vratkom základe stojí,
kto všetku svoju starosť neskladá na teba.



Pane, nech len moja vôľa ostáva
priamo a pevne v tebe, a tak urob so mnou, čo sa ti páči.



Lebo len dobré môže byť, čokoľvek so
mnou spravíš.



Ak ma chceš ponechať
v temnotách, buď pochválený; a ak chceš, aby som bol v svetle,
buď zas pochválený. Ak ma ráčiš potešiť, buď pochválený; a ak ma chceš
zarmútiť, buď tiež vždy pochválený.



Syn môj, takto sa musíš správať, ak
chceš kráčať so mnou.



Buď práve tak ochotný trpieť, ako
radovať sa.



Rovnako ochotne buď núdzny
a chudobný ako zámožný a bohatý.



Pane, vďačne budem trpieť pre teba,
čokoľvek zošleš na mňa.



Rovnako chcem z tvojej ruky
prijať dobré i zlé, slasť i horkosť, veselosť i žiaľ, a za
všetko, čo ma stihne, ti chcem ďakovať.



Ochráň ma od každého hriechu,
a nebudem sa báť ani smrti, ani pekla.



Len keď ma nezavrhneš a nevymažeš
z knihy života, neuškodí mi nijaké trápenie, čo na mňa doľahne.




Žiadne komentáre: